tirsdag den 10. februar 2009

Vinteren er laaaaang i aar - det foeles allerede som om den har varet i flere maaneder; snestorm, regn i stride stroemme, oversvoemmelser og ikke mindst 5 cykloner, hvor den vaereste bragte 14 m hoeje boelger og vindstoed paa op til 160 km/h. Det eneste positive ved denne vinter er, at der er masser af sne i bjergene...og masser af sne= mulighed for at komme paa ski. Derfor har vi i weekenden lejet en lejlighed, og haaber paa 2 dejlige dage paa baade alpin- og langrendski. Ihhh..kan ikke vente til det bliver fredag.....Kom saa mig (som min mor ville sige :-)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej skøøøønne.
vil bare lige sige.......det hedder
kom så MIG selv( mors citat)
Håber I får en kanon weekend på
ski......Starter på job onsdag efter nogle dejlige fridage:)Så jo lille Ester....så skøøøøn...og forældrene pave stolte:)
Nu må det gerne blive forår...og snart april....STORT SAVN.
KNUS...møs...og mange tanker hils

-June- sagde ...

Okay, det er noteret til naeste gang :-) Kom saa MIG selv!

Dejligt at hoere, at I har haft nogle dejlige dage med "la familia" Joergensen! Glaeder mig/os ogsaa saadan til april! Ringes vi en af dagene?

Knuz