tirsdag den 7. april 2009

Mig, en bil og et spansk vaerksted...

Nu har jeg altid vaeret en af dem, der rullede med oejnene over kvinder, der lod deres maend om at skifte daek paa bilen eller tanke benzin....for hvor svaert kan det egentlig vaere!

Det var saa lige til i dag, da jeg for foerste gang var alene paa vaerksted med vores bil. Det viste sig at blive en mindre skandale!!! Mekanikeren var efterhaanden godt traet af det uvidende pigebarn (altsaa mig), der hver gang han spurgte om noget, fik fremstemmet "un momento..." hvorefter man kunne hoere"...skat, han siger noget om styring og daek...tror du ik, det er nemmere, hvis du lige snakker med ham"? Og det gjorde taalmodige Jos saa..hele 4 gange! Men til mit forsvar skal det siges, at saadanne ting altsaa ik er almen vide (og da slet ik paa spansk). Det ville svare til, at jeg spurgte ham om, hvad forskellen paa CYMK og RGB er...you see the point??? Det er ik noget, man bare ved...

Saa "thumbs up" for alle de kvinder der gaar ind for, at saadanne praktiske detaljer er maendenes ansvar! Saa er der jo saa mange andre ting, vi er gode til :-)

Ingen kommentarer: