fredag den 30. oktober 2009

Wellness og spa

Til min foedselsdag fik jeg et weekendophold af Jos´foraeldre til "Balneario Arnedillo" (http://www.balnearioarnedillo.com/corporativo/index.asp). Det ligger et par timer fra San Sebastian i regionen La Rioja , som ogsaa er kendt for sine fremragende vine.

Vi ser frem til en dejlig weekend med diverse spa-behandliner, aromateri massage, afslapning i sauna og jacuzzi samt god mad og vin. Skulle det blive for meget af det gode, (hvilket jeg ikke tror, at det goer) er det muligt at besoege stedets egen vinkaelder og proevesmage de mange gode vine fra omraadet.

God weekend til jer alle!

4 kommentarer:

Annette i Barcelona sagde ...

Jeg er klar hvis der en af jer skulle springe fra... ;-) og jeg tager også gerne den lokale vinkælder med smagning med... Spa, wellness og vino... Ahhh... ;-) Det lyder dejligt.

June sagde ...

Hahahaha :-) Jeg siger til, hvis der bliver en plads ledig. Jeg tror det dog ikke... :-)

Grønlandsposten sagde ...

Åh... det er lige sådan en weekend jeg trænger til! Desværre findes der hverken spa, wellness eller vinkældre (højest en dyr vinhandel) her i landet, så jeg må nøjes med tanken. Rigtig god fornøjelse :-)

-June- sagde ...

Hahaha :-) Argeligt I ikke har spa - og welness centre paa Groenland, for det er virkelig en fantastisk oplevelse! Det er absolut ikke sidste gang, vi skal afsted! Saa skoent bare at toeffe rundt i badekaabe og faa aromaterati massage, bade i mudder osv.!!!