torsdag den 4. februar 2010

Forberedelse af bryllup

Der er langt imellem de korte bryllupskjoler har jeg erfaret og min

soegning efter ”kjolen” blev derfor udvidet til internettet. Og her

fandt jeg den sgi! Nu er den saa ankommet fra USA, og den er

helt fantastisk! Den er lidt stor her og der, men det er heldigvis

ik noget en syerske ikke kan rode bod paa. Billederne af kjolen maa

I dog vente med, da jeg ved, at Joseba ind imellem ”smugkigger”

min blog.

Ringene er ogsaa bestilt og endelig har vi booket de sidste hoteller.

Efter 5 dage paa luksushotellet Le Blanc Spa Resort i Cancun, gaar

turen videre til byen Mérida, hvor vi har 5 dage. Vi har fundet et

super hyggeligt lille B&B i mexicansk stil, der hedder "MedioMundo” (http://www.hotelmediomundo.com/).




Rejsen afsluttes med 6 dage pa den fantastiske strand i Tulum.
Her har vi fundet en lille bungalow med haengekoeje paa terassen.
Hotellet hedder La Zebra(http://www.lazebratulum.com/),
og vi har booket med oceanview J.

5 kommentarer:

fisker & fernández sagde ...

Hvor laekkert! Jeg traenger pludselig til ferie, naar jeg ser de billeder.

Glaeder mig til at se din kjole! Vi bestilte ogsaa en helt masse over nettet (dog ikke kjolen, men ringene...) ;-)

June sagde ...

Ja, det er ogsaa lige pludselig som om, at nu maa det gerne vaere :-)

Ja, jeg kommer nok ogsaa til at koebe et par ting mere over nettet :-) Der er jo saa mange muligheder...

Pernille sagde ...

El tocador de la novia kan varmt anbefales. Der købte jeg for eksempel denne her:

http://www.eltocadordelanovia.com/detalle-producto-tocados.asp?clave=1277

De var meget behjælpelige over telefonen med mål og osv.

Tina Liel sagde ...

Hvor lyder det hele bare skønt June! Og må være en lettelse endelig at have fundet KJOLEN. Det lyder som om det bliver en rigtig drømmeferie - sikke et bryllup. Lidt bedre end mit forhastede på Odense Rådhus ;-) God weekend.

-June- sagde ...

Pernille; Ej, hvor den flot! Ser ud til at vaere en super webside - den maa jeg kigge naermere paa! Tusinde tak!

Tine, var lidt skeptisk med at koebe over nettet, men det var bare "kjolen", saa det var skoent ja. Det bliver et fantastisk bryllyp - kan vist ik helt forstaa det endnu, men mon ik det kommer :-)God weekend til jer ogsaa