fredag den 11. juni 2010

Man skal passe paa...

Mit sidste indlaeg overraskede mig. Det var hverken indholdet eller den manglende titel, som udloeste reaktionen. Nej, det var mere fordi, at jeg ikke kunne huske, hvornaar jeg havde oprettet det indlaeg! Nu ved jeg godt, at jeg har "fish-memory", men jeg var bare 100% sikker paa, at den video havde jeg ikke uploaded!

Efter en del undren og taenken frem og tilbage, spurgte jeg Señor Rodriguez, om han kendte til denne mystiske happening. Og jo, det gjorde han da -synes lige han ville give et nap med i blogland...

Ja, man skal altsaa passe paa med saadan at lade vinduerne staa aabne...ogsaa i cyber space...

3 kommentarer:

Lene sagde ...

Mænd!!! ;-)

Fisker & Fernández sagde ...

Hahah! June, pas paa med det, hvem ved hvad det naeste bliver ;-)

Fine, fine billeder! Vi rejser tilbage til Punta Cana om en maaned. Fik slet ikke nok sidste gang...

June sagde ...

Lene; si, hombres!!! Saa typisk...

Pernille; ja, saa fraekt af ham synes jeg :-)Punta Cana - aahhh hvor laekkert!!!Jeg er faktisk ved at overtale Jos til at tage dertil i december/ januar, saa du hoerer nok lige fra mig!