torsdag den 3. januar 2008

Bienvenido!

Godt nytaar og velkommen til min nye blog!

I det sidste aars tid er det blevet saa moderne at have en blog, og jeg maa indroemme, at det da ogsaa er yderst praktisk. Isaer naar man befinder sig i udlandet og langt vaek fra familie og venner. Derfor har jeg besluttet at hoppe med paa moden, og oprette min egen blog, saa jer derhjemme kan foelge med i vores tilvaerelse her i Baskerlandet i San Sebastián.

I er meget velkommen til at kommentere paa mine indlaeg og i oevrigt sende hilsner, saa vi kan holde kontakten ved lige.

Jeg oensker jer alle held og lykke i det nye aar og ser frem til at dele min blog med jer.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hey June
Synes lige jeg ville se, hvad du havde skrevet i din blog.

:o) Også et godt nytår til dig !! Ked af at jeg ikke kom d. 23, men det er ikke sådan når tingene falder sammen, hvilket de har det med at gøre.

Håber du har det godt.
Knus
H.